Cost per Sale (CPS)

Saat käyttöösi Mainostaja-käyttöliittymämme, jonka avulla voit maksimoida myynnit ja hallinnoida kumppanisuhteita.

SmartResponsen Cost per Sale –ohjelma tarjoaa mainostajille avoimen ja helposti käytettävän alustan CPS-kampanjoiden hallinnointiin.


Mainostajat, joille CPS-kampanjat ensisijaisesti sopivat:

  • Vähittäiskauppa: vaatetus, kuluttajaelektroniikka,
    koti- ja puutarhanhoito sekä kauneus- ja terveys
  • Telekommunikaatiopalvelut
  • Matkailuala
  • Rahoitusalan palvelut

Julkaisijoiden kävijäliikenne:

Kasvavassa verkostossamme koostuu seuraavanlaisista julkaisijoista:

  • Sisällöntarjoajat (mm. ostossivustot, vertailupalvelut,
    toimitukselliset julkaisut, blogit, mainossisältöiset sivustot jne.)
  • Sähköpostijulkaisijat (mm. toimitukselliset sähköpostisuorat,
    mainossähköpostit)
  • Display-mainonnan tarjoajat (mainosverkostot, mobiilikäyttäjät jne.)
  • Hakukoneet (suoralinkitys, haut sosiaalisessa mediassa, mobiilihaut)

Oletko kiinnostunut käyttämään uutta mainostajien ohjelmistoalustaa?
Haluatko lisätietoja myynnin kasvattamisesta ja julkaisijasuhteen kehittämisestä?


Lisätietoja CPS:stä:
Klavs Pedersen
CEO
kp@smartresponse.dk

Ota yhteyttä lisätietoja varten!

Mainostajiamme

  • Bonnier Publications
  • Arla
  • Lovefilm.com
  • Peugeot
  • Canal Digital
  • TDC
  • Yves Rocher
  • BT
  • Vattenfall
  • Fiat
  • Telenor
  • Volkswagen
  • OK
  • Viasat
  • Norwegian