Sähköpostimarkkinointi

Markkinoi brändiäsi 1-to-1 –sähköpostikampanjalla

 

Sähköpostimarkkinointi on keskeinen markkinointiväline suoraa yhteyttä kuluttajille tavoitteleville mainostajille. Brändisähköpostit tarjoavat suoran ja katkeamattoman viestintäyhteyden brändillesi tärkeimpiin kuluttajiin.

Vastaanottajan lupaan perustuvassa markkinoinnissa lähdemme siitä, että oikea viesti lähetetään oikealle yleisölle. Teemme tämän segmentoimalla ja hankkimalla luvan markkinointiin haluamaasi kohderyhmään kuuluvilta kuluttajilta.

Meillä on ennalta segmentoitu kuluttajatietokanta, jonka avulla voit kohdistaa markkinoinnin sellaisiin henkilöihin, jotka ovat jo ennestään kiinnostuneita vastaanottamaan viestejä markkinoimastasi tuotteesta.

Tietokantamme sisältää paljon enemmän tietoja perustietojen, kuten nimen ja osoitteen, lisäksi. Voimme rajata kohderyhmäsi puolestasi käyttäytymiseen perustuvilla kriteereillä, kuten: tupakoitsijat/tupakoimattomat, diabeetikot/ei-diabeetikot jne.

Määriteltyämme parhaan segmentin kampanjallesi luomme visuaalisesti stimuloivia mainoksia, joista viestisi käy selvästi ilmi. Selkeä viesti on yksi tekijä, joka vaaditaan parhaan konversion saavuttamiseksi. Testaamme graafisen ulkoasun kaikilla yleisimmillä selaimilla ja sähköpostipalvelimilla parhaan käyttäjäkokemuksen takaamiseksi.

Lue lisää
sähköpostisuorista

Lue lisää
sähköpostimarkkinoinnista

Mainostajiamme

  • Bonnier Publications
  • Arla
  • Lovefilm.com
  • Peugeot
  • Canal Digital
  • TDC
  • Yves Rocher
  • BT
  • Vattenfall
  • Fiat
  • Telenor
  • Volkswagen
  • OK
  • Viasat
  • Norwegian